لیست موضوعات پیشنهادی رساله های دکتری رشته مدیریت بازاریابی
لیست موضوعات پیشنهادی رساله های دکتری رشته مدیریت بازاریابی تحلیل گفتمان مدیریت برند در ایران...
3 دیدگاه
تاملی بر نقشه مفهومی برند
تحقیقات بازاریابی پایهایترین مرحله در فرآیند بازاریابی میباشد، نتایج تحقیقات نشان میدهد که چه نقاط...
4 دیدگاه
تاملی بر تحقیق در عملیات نرم
تحقیق در عملیات دانشی است که هدفش تحلیل مسائل پیچیده و کمک به تصمیم گیرندگان...
5 دیدگاه
شاخص های نیکویی برازش در الگوی معادلات ساختاری
در الگوسازی معادلات ساختاری شاخص های متعددی برای تعیین میزان مناسب بودن برازش الگو وجود...
5 دیدگاه
معرفی فرآیند 6 مرحله ای مدیریت ریسک پروژه چونگ کوگ(2018)
چونگ کوگ(2018) بیان می دارد که مدیریت ریسک پروژه فرآیند تشخیص، طبقهبندی، اولویتبندی و برنامهریزی...
6 دیدگاه
مفهوم مدیریت ریسک، بررسی اهمیت، مزایا
امروزه مفهوم مدیریت ریسک از اهمیت روزافزونی برخوردار شده است و لذا از این مفهوم...
6 دیدگاه
معرفی مدل کسب و کار ژانگ و همکاران (2016)
ژانگ و همکاران (2016) عناصر مدل کسب وکار را مشتمل بر بازار هدف، فرآیند عملیاتی،...
6 دیدگاه
تعاریف مدل کسب وکار از نگاه آفوآه و توسی (2001)
از مدل کسب و کار تاکنون تعاریف مختلفی ارائه شده است. یکی از تعاریف مهم...
4 دیدگاه
معرفی مدل های مختلف تجاریسازی فناوری در استارت آپ های ناب
بطورکلی مدلها و چهارچوبهای مختلفی برای استفاده از رویکرد استارتآپ ناب در بحث تجاریسازی فناوری...
5 دیدگاه
معرفی گام های 3 گانه اجرای روش داده بنیاد (گراندد تئوری)
گام اول یا کدگذاری باز: مراحلی چون تحلیل و کدگذاری،کشف طبقه ها،توصیف طبقه ها با...
5 دیدگاه