لیست موضوعات پیشنهادی رساله های دکتری رشته مدیریت بازاریابی

لیست موضوعات پیشنهادی رساله های دکتری رشته مدیریت بازاریابی   تحلیل گفتمان مدیریت برند در ایران...

3 دیدگاه

تاملی بر نقشه مفهومی برند

تحقیقات بازاریابی پایه‌ای‌ترین مرحله در فرآیند بازاریابی می‌باشد، نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که چه نقاط...

4 دیدگاه

تاملی بر تحقیق در عملیات نرم

تحقیق در عملیات دانشی است که هدفش تحلیل مسائل پیچیده و کمک به تصمیم گیرندگان...

5 دیدگاه

شاخص های نیکویی برازش در الگوی معادلات ساختاری

در الگوسازی معادلات ساختاری شاخص های متعددی برای تعیین میزان مناسب بودن برازش الگو وجود...

5 دیدگاه

معرفی فرآیند 6 مرحله ای مدیریت ریسک پروژه چونگ کوگ(2018)

چونگ کوگ(2018) بیان می دارد که مدیریت ریسک پروژه فرآیند تشخیص، طبقه‌بندی، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی...

6 دیدگاه

مفهوم مدیریت ریسک، بررسی اهمیت، مزایا

امروزه مفهوم مدیریت ریسک از اهمیت روزافزونی برخوردار شده است و لذا از این مفهوم...

6 دیدگاه

معرفی مدل کسب و کار ژانگ و همکاران (2016)

ژانگ و همکاران (2016) عناصر مدل کسب وکار را مشتمل بر بازار هدف، فرآیند عملیاتی،...

6 دیدگاه

تعاریف مدل کسب وکار از نگاه آفوآه و توسی (2001)

از مدل کسب و کار تاکنون تعاریف مختلفی ارائه شده است. یکی از تعاریف مهم...

4 دیدگاه

معرفی مدل های مختلف تجاری‌سازی فناوری در استارت آپ های ناب

بطورکلی مدل‌ها و چهارچوب‌های مختلفی برای استفاده از رویکرد استارت‌آپ ناب در بحث تجاری‌سازی فناوری...

5 دیدگاه

معرفی گام های 3 گانه اجرای روش داده بنیاد (گراندد تئوری)

گام اول یا کدگذاری باز: مراحلی چون تحلیل و کدگذاری،کشف طبقه ها،توصیف طبقه ها با...

5 دیدگاه