طراحی و پیاده سازی شیوه های نوین بازاریابی، جذب و ارتباط با مشتری

واضح و مبرهن است که هر شرکتی که نتواند در عرصه بازاریابی و فروش در عصر کنونی موفق عمل کند، عملا بازنده است حتی اگر بهترین محصول را تولید و خدمتی نوین را ارائه نماید. سیر تحولات بازارهای امروزی، وجود رقبای گردن کلفت و سلائق و خواسته های بسیار متنوع مشتریان بازار (چه بالقوه و چه بالفعل)، فروش محصولات را به نسبت گذشته دشوارتر کرده است از اینرو نیاز است هر شرکتی در هر ابعادی و با هر ویژگی برای خود برنامه بازاریابی مجزا، هدفمند و راهبردی تهیه و تدوین نماید و مطابق با چنین برنامه ای که در راستای اهداف و راهبردهای کلان شرکت متبوعش تدوین شده است طی مسیر نماید. هدف اصلی هر برنامه بازاریابی اساسا توجه مشتریان بازار و آسان کردن فرآیند جمع آوری اطلاعات برای مشتریان و کم کردن ریسک خرید آنان می باشد که در این صورت باعث افزایش سریع فروش و برند سازی و معروفیت بیشتری شرکت می گردد. با این حال تحقیقات مختلف خود گویای این حقیقت است که طرح ریزی برنامه های بازاریابی و فروش در مسیر جذب و ارتباط موثر با مشتریان بازار و در عین حال سبقت گیری از رقبا در عرصه پرچالش رقابت امروزی چندان ساده نیست و کاری است کاملا تخصصی که نیازمند بکارگیری مشاوران زبده و مجرب است. از این رو آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر با همکاری گروهی از پژوهشگران زبده و مجرب در عرصه بازاریابی، خدمات زیر را ارائه می نماید: