خدمات پژوهشی صنعتی کسب و کار
طراحی و پیاده سازی شیوه های نوین بازاریابی، جذب و ارتباط با مشتری
واضح و مبرهن است که هر شرکتی که نتواند در عرصه بازاریابی و فروش در عصر کنونی موفق عمل کند، عملا بازنده است حتی اگر بهترین محصول را تولید و خدمتی نوین را ارائه نماید. سیر تحولات بازارهای امروزی، وجود رقبای گردن کلفت و سلائق و خواسته های بسیار متنوع مشتریان بازار (چه بالقوه و چه بالفعل)، فروش محصولات را به نسبت گذشته دشوارتر کرده است از اینرو نیاز است. بیشتر …
طراحی و پیاده سازی خط مشی ها، سیاست ها و راهبردهای سازمانی
در مسیر هدایت هر سازمانی نیاز است که مجموعه ای از تصمیمات ریز و درشت توسط مدیریت آن اخذ شود تا بتوان مبتنی بر آن سازمان را در حوزه های مختلف به پیش برد. اما در این خصوص نیاز است که مسیری مشخص و مدون در سازمان طرح ریزی گردد که این مسیر تعیین کننده و هدایت کننده تصمیمات باشد (آنهم مبتنی بر رصد وضعیت فعلی سازمان و رصدایده آل های آتی سازمان). بیشتر …
راه اندازی و توسعه هدفمند و حرفه ای کسب و کار
محققان امروزی، مدل کسب وکار را نمایش ساده و جامع فعالیت های مرتبط یک سازمان می دانند که چگونگی به وجود آمدن بازارها، محصولات و یا خدمات را به وسیله ابزار خلق ارزش سازمان توصیف می نماید. بیشتر …
خدمات تخصصی حوزه سرمایه های انسانی سازمان
امروزه تمام محققان متفق القولند که سرمایه انسانی هر سازمانی مهم ترین دارایی آن سازمان است و از آنجا که یکی از مهمترین وظایف مدیران استفاده از کلیه منابع موجود جهت رسیدن به هدفهای کوتاهمدت و بلندمدت سازمان است، لذا واجب است که از مهمترین دارایی سازمان که همانا سرمایه انسانی است نیست به بهترین وجه استفاده شود. بیشتر …
آسیب شناسی، عارضه یابی و نظام مسائل سازمانی
در محیط های امروزی که به سرعت در حال تغییر و تحول و پیچیدگی و ابهام جزو لاینفک آن است، توجه مدیریت سازمان به رصد و حل مسائل و موضوعات چالش برانگیز سازمانی که نوعا بهره وری، عملکرد، اثربخشی و کارایی سازمان را تحت تاثیر جدی قرار می دهد، امری مهم و حائز اهمیت است . بیشتر …
مدیریت ریسک سازمانی
از واژه ریسک و به تبع آن مدیریت ریسک تعاریف متعددی ارایه شده است و از جنبه های مختلف محققان به بررسی و واکاوی آن پرداخته اند. به واقع در عصری که با خصوصیاتی چون تحولات عمده و پیچیده در محیط کسب و کار، سرعت بالای تغییرات در فناوری، افزایش رقابت و دشواری مدیریت در سازمان ها در برخورد با روابط درونی و وابستگی های مبهم و بغرنج میان فناوری، داده ها، وظایف، فعالیت ها،فرآیندها و افراد، مواجه است . بیشتر …
مدیریت فرآیندهای سازمانی
کی از دغدغههای اصلی سازمانها، دستیابی به راهها و روشهایی برای اتوماسیون و بهبود فرآیندهای کسب و کار در فضای پرچالش فعلی است.در این میان مدیریت فرایندهای کسب و کار سازمانی مشتمل بر روش ها، تکنیکها و ابزاری است که برای پشتیبانی از طراحی، اجرا، مدیریت و آنالیز فرآیندهای عملیاتی کسب و کار بکار میرود . بیشتر …