لیست موضوعات پیشنهادی پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازاریابی جهت استفاده دانشجویان محترم به شرح زیر:
ارتباط دهی فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتری و عملکردهای فروش: با تکیه بر اثربخشی فناوری های CRM
بررسی تاثیر کذاری هزینه های بازاریابی بر فروش شرکت ها
درصد برندگرایی مصرف کنندگان ایرانی: برندگرا، ترجیح به برند، یا عدم توجه به برند
بررسی اثر تغییر طرح محصولات مصرفی بر نگرش مصرف کنندگان (مورد مطالعه:…
روش تعیین اثر ناخودآگاه طرح بسته بندی محصول بر نوع ادراک مصرف کنندگان
.رابطه بین ویژگی های شخصیتی مشتریان و نوع استراتژی برندینگ مطلوب آنها
رابطه بین ویژگی های فرهنگی جامعه و نوع استراتژی برندینگ مطلوب آنها
نگرش مصرف کنندگان نسبت به انواع فونت لوگوهای غذایی و یا صنعتی
نگرش مصرف کنندگان نسبت به انواع رنگ لوگوهای غذایی و یا صنعتی
شناسایی و اولویت بندی ویژگی های ناب یک شایعه برای پراکنش
رابطه ویژگی های شخصیتی و تمایل به انتخاب بانک خاص
اثر فروش محصول بر توسعه برند
امکان سنجی تجاری سازی ایده های مختلف محصولات جدید در صنایع
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش ترجیح برند
شناسایی و اولویت بندی برندهای ملی ایران در صنعت…
اثر فونت نام تجاری بر ادراک کیفیت، پرستیژ و قابلیت اعتماد محصولات برند
در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشاوره تخصصی در ارتباط با تعیین موضوع با ما در تماس باشید
گزیده ای از خدمات تحلیلی قابل ارائه ( کمی و کیفی) آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر با استفاده از کادری مجرب و زبده
1.تحلیل روایی و پایایی انواع پرسشنامه های استاندارد مرتبط با موضوع درخواست دهنده
2. تحلیل های توصیفی (تهیه انواع جداول فراوانی، محاسبه انواع آماره های توصیفی پراکندگی و مرکزی، تهیه انواع نمودارهای آماری (نموداری کیفی و کمی))
3. تحلیل های استنباطی ( تحلیل واریانس، آزمون های آماری پارامتریک و ناپارامتریک، تحلیل های رگرسیون و همبستگی، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و …).
4. مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر
5.تحلیل های مرتبط با تکنیک های تصمیم گیری (تک یا چند معیاره)
6. تحلیل پویایی سیستم (مدلسازی، اعتبارسنجی رفتار مدل، شبیه سازی متغیرهای کلیدی مدل، سناریوسازی)
7.تحلیل گراندد تئوری (داده بنیاد)
10.پدیدار شناسی
و…..
بسته های آموزشی پیشنهادی برای استفاده علاقمندان،دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم :
لیست کامل فرم های ترجمه شده مدیریت پروژه بر اساس راهنمای PMBOK
بسته جامع آموزشی مدیریت دولتی و حکمرانی
بسته جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی
بسته جامع آموزشی مدیریت استراتژیک
بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی
بیشتر بخوانید:
ایبوک کتاب مهدویت از نگاهی دیگر، بازخوانی و واکاوی طرح های غرب در ستیز با مهدویت
ایبوک کتاب جستاری بر اخلاق کسب و کار (دیدگاه اسلام و غرب)
ایبوک کتاب جستاری بر مبانی سازمان های پروژه محور
ایبوک کتاب جستاری بر مبانی و الزامات جهش تولید
ایبوک کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید
جزوه آموزشی تحلیلی بر مفاهیم ریسک و مدیریت ریسک سازمانی
جزوه آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول دکتر عادل آذر
جزوه آموزشی مبانی مدیریت دولتی
پاورپوینت آموزشی چابکی سازمان و سازمان های چابک
پاورپوینت آموزشی آموزش تربيت ارزياب برطبق EFQM
پاورپوینت آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 1
با ما در تماس باشید
آکادمی تحلیل دکتر رضا طالعی فر