دانلود رایگان پرسشنامه کیفیت خدمات پاراسورامان و همکاران (1985)

منبع این پرسشنامه بسیار معتبر به شرح زیر است:

Parasuraman, A., Zeithaml, V.A., & Berry L.A.(1985). Conceptual model of Service Quality and its implications for future research. JMark,49, 41-50.

 

ابعاد و گویه های این پرسشنامه به شرح زیر:

ملموسات 1- سازمان تجهیزات جدید و پیشرفته‌ای برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان دارد.
2- در سازمان  مدارک مرتب و منظم نظیر سوابق، زونکن‌ها و صورتحساب‌ها در جهت تسهیل امور مراجعین وجود دارد.
3- پوشش ظاهری کارکنان، متناسب با شئون اداری و آراسته و تمیز است.
4- استقرار واحدهای سازمانی، امکانات و تسهیلات فیزیکی متناسب نظیر مکان آرام و تمیز جهت انتظار، پارکینگ و …… در سازمان  وجود دارد.
قابلیت اعتماد 5- کارها و خدمات وعده داده‌شده در سازمان مقرر و تعیین‌شده توسط مسئولان و کارکنان سازمان  انجام می‌شود.
6- مسئولان و کارکنان سریعاً در رفع مشکلات مربوط به خدمات ارائه‌شده اقدام می‌نمایند.
7- مسئولان و کارکنان برای حل مشکلات مشتری علاقه‌مند و متمایل هستند.
8- مسئولان و کارکنان اصلاحات در خدمات را در اولین زمان ممکن انجام می‌دهند.
9- مسئولان و کارکنان سازمان  گزارشات صحیح و بدون اشتباه ارائه می‌دهند.
پاسخگویی 10- در سازمان  خدماتی که ارائه خواهد شد به طور دقیق بیان می‌شود.
11- در سازمان  ارائه خدمات فوری به مشتری صورت می‌گیرد.
12- مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف سازمان  همیشه برای کمک به مشتریان تمایل دارند.
13- در سازمان  آمادگی همیشگی در کارکنان برای پاسخگویی به سؤالات مشتریان وجود دارد.
اطمینان خاطر 14- رفتار کارکنان در سازمان  به‌مرور و به‌تدریج اعتماد را در مشتری ایجاد می‌کند.
15- مشتریان در تعاملات خود با سازمان  احساس امنیت می‌کند.
16- کارکنان سازمان  همواره با مشتری رفتار مؤدبانه و محترمانه دارند.
17- کارکنان دانش کافی برای پاسخگویی به سؤالات مشتری دارند.
همدلی 18- مسئولان و کارکنان سازمان  به هریک از مراجعین توجه ویژه و خاص می‌نمایند (عدم تبعیض در برخورد)
19- مسئولان و کارکنان سازمان  به مشتری توجه شخصی نشان می‌دهند (با توجه به احساسات، عواطف و شرایط هریک).
20- مسئولان و کارکنان سازمان  از نیازهای خاص مشتری درک صحیح دارند.
21- مسئولان و کارکنان سازمان  خواستار بهترین منافع برای مشتریان هستند.
22- ساعات کاری سازمان برای تمام مشتریان مناسب می‌باشد.

 

 

 

گزیده ای از خدمات تحلیلی قابل ارائه ( کمی و کیفی) آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر با استفاده از کادری مجرب و زبده

 

1.تحلیل روایی و پایایی انواع پرسشنامه های استاندارد مرتبط با موضوع درخواست دهنده

2. تحلیل های توصیفی (تهیه انواع جداول فراوانی، محاسبه انواع آماره های توصیفی پراکندگی و مرکزی، تهیه انواع نمودارهای آماری (نموداری کیفی و کمی))

3. تحلیل های استنباطی ( تحلیل واریانس،  آزمون های آماری پارامتریک و ناپارامتریک، تحلیل های رگرسیون و همبستگی، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و …).

4. مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر

5.تحلیل های مرتبط با تکنیک های تصمیم گیری (تک یا چند معیاره)

6. تحلیل پویایی سیستم (مدلسازی، اعتبارسنجی رفتار مدل، شبیه سازی متغیرهای کلیدی مدل، سناریوسازی)

7.تحلیل  گراندد تئوری (داده بنیاد)

8.تحلیل تم (تحلیل مضمون)

9.تحلیل محتوا

10.پدیدار شناسی

و…..

 

بسته های آموزشی پیشنهادی برای استفاده علاقمندان،دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم :

لیست کامل فرم های ترجمه شده مدیریت پروژه بر اساس راهنمای PMBOK

بسته جامع آموزشی مدیریت دولتی و حکمرانی

بسته جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی

بسته جامع آموزشی مدیریت استراتژیک

بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی

بسته جامع آموزشی مدیریت صنعتی

بسته آموزشی مدیریت کسب و کار

 

 

 

بیشتر بخوانید:

ایبوک کتاب مهدویت از نگاهی دیگر، بازخوانی و واکاوی طرح های غرب در ستیز با مهدویت

ایبوک کتاب جستاری بر اخلاق کسب و کار (دیدگاه اسلام و غرب)

ایبوک کتاب جستاری بر مبانی سازمان های پروژه محور

ایبوک کتاب جستاری بر مبانی و الزامات جهش تولید

ایبوک کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید

جزوه آموزشی تحلیلی بر مفاهیم ریسک و مدیریت ریسک سازمانی

جزوه آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول دکتر عادل آذر

جزوه آموزشی روش تحقیق پیشرفته

جزوه آموزشی بهره وری سازمانی

جزوه آموزشی مبانی مدیریت دولتی

پاورپوینت آموزشی چابکی سازمان و سازمان های چابک

پاورپوینت آموزشی آموزش تربيت ارزياب برطبق EFQM

پاورپوینت آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 1

پاورپوینت آموزشی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

پاورپوینت آموزشی سیستم های اطلاعات مدیریت

پاورپوینت آموزشی مبانی بهره وری سازمانی

پاورپوینت آموزشی مدیریت حقوق و دستمزد

پاورپوینت آموزشی روش تحقیق پیشرفته

پاورپوینت آموزشی ارتباطات سازمانی

مجموعه سوالات تستي و تشريحي مديريت منابع انساني 

 

 

 

با ما در تماس باشید

آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر

 

2 thoughts on “دانلود رایگان پرسشنامه کیفیت خدمات پاراسورامان و همکاران (1985)

  1. ماریا پوریا گفته:

    از لطفتان برای در اختیار گذاردن این پرسشنامه بسیار سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *