دانلود رایگان پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان کارول (1991)

پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان، توسط کارول (1991) طراحی شده است.

این پرسشنامه دارای 20 سوال و 4 مؤلفه مسئولیت پذیری اقتصادی، مسئولیت ­پذیری قانونی، مسئولیت ­پذیری اخلاقی، مسئولیت ­پذیری اجتماعی می باشد و بر اساس طیف پنح گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (در سازمان مهم است که به شیوه ای عمل کنیم که حداکثر سود برای هر سهم به دست آید.) به سنجش مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان می پردازد.

 

1)       در سازمان مهم است که به شیوه ای عمل کنیم که حداکثر سود برای هر سهم به دست آید.
2)      در سازمان مهم است، به این امر متعهد باشیم که تا جایی که ممکن سود آور باشیم.
3)     در سازمان حفظ جایگاه رقابتی قوی بسیار مهم است.
4)      در سازمان حفظ سطح بالای از راندمان عملیاتی بسیار مهم است.
5)      مهم است که یک شرکت موفق به عنوان شرکتی که همیشه سود آور است، تعریف شود.
6)      مهم است که عملکرد سازمان متناسب با انتظارات دولت و قانون باشد.
7)     رعایت مقررات مختلف دولت مرکزی، ایالتی و محلی مهم است.
8)     داشتن شهروند سازمانی متعهد به قانون مهم است.
9)      مهم است که یک شرکت موفق به عنوان شرکتی که تعهدات قانونی خود راانجام می دهد تعریف شود.
10)   تهیه کالا و خدماتی که حداقل شرایط قانونی را داشته باشد از اهمیت برخوردار است.
11)    مهم است که به روشی عمل کنیم که متناسب با انتظارات اجتماعی، رسوم و هنجارهای اخلاقی باشد.
12)   شناخت و احترام به هنجارهای اخلاقی جدید و در حال تحول پذیرفته شده توسط جامعه بسیار مهم است.
13)  جلوگیری از به خطر افتادن هنجارهای اخلاقی برای رسیدن به اهداف شرکت مهم است.
14)   مهم است که یک شهروند سازمانی یا شرکتی خوب به عنوان کسی که آنچه را که از  نظر اخلاقی انتظار می رود انجام دهد، تعریف شود
15)   شناخت این نکته مهم است که صداقت سازمانی و رفتار اخلاقی فراتر از پیروی از قوانین و مقررات است.
16)   مهم این است که انجام کارها در سازمان به روشی سازگار با انتظارات بشر دوستانه و خیرخواهانه انجام شود.
17)  در سازمان کمک به انجام  امور خوب و نوع دوستانه مهم است.
18)  مهم است که مدیران و کارکنان در فعالیت های خیرخواهانه در جوامع محلی خود به طور داوطلبانه شرکت کنند.
19)   در سازمان ارائه کمک به آموزش های خصوصی و عمومی بسیار مهم است.
20)   در سازمان کمک داوطلبانه به فعالیت های کیفیت زندگی جامعه را ارتقا می بخشد، مهم است.

 

 

بسته های آموزشی پیشنهادی برای استفاده علاقمندان،دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم :

بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی

بسته جامع آموزشی مدیریت استراتژیک

بسته جامع آموزشی مدیریت دولتی و حکمرانی

بسته جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی

بسته جامع آموزشی مدیریت صنعتی

بسته آموزشی مدیریت کسب و کار

 

 

آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر ارائه دهنده خدمات تحلیلی (مشاوره، پژوهش و پیاده سازی) زیر:

خدمات تحلیلی کمی (تحلیل های آماری،پویایی سیستم،داده کاوی،عارضه یابی،تحقیق در عملیات، تئوری تصمیم گیری،مدلسازی معادلات ساختاری، آینده نگاری و سناریونویسی…)

خدمات تحلیلی کیفی (تحلیل گراندد تئوری، تحلیل تم، تحلیل محتوا، مرور سیستماتیک، پدیدار شناسی و…)

 

 

بیشتر بخوانید:

کلیپ آموزشی چگونگی تخصیص منابع سازمانی

کلیپ آموزشی رویکردهای نوین مدیریت منابع انسانی

کلیپ آموزشی نوآوری در مدل های کسب و کار

کلیپ آموزشی حل معضل تامین مالی شرکت

کلیپ آموزشی تحلیل محیط بیرونی شرکت

کلیپ آموزشی حل معضل نیروهای مازاد سازمان

کلیپ آموزشی حل معضل کالاهای انبارشده

جزوه آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول دکتر عادل آذر

جزوه آموزشی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

جزوه آموزشی مدیریت استراتژیک پیشرفته

جزوه آموزشی مبانی مدیریت دولتی

پاورپوینت آموزشی تحلیل ذینفعان

پاورپوینت آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 1

پاورپوینت آموزشی روش های تحلیل استراتژی

پاورپوینت آموزشی آموزش تربيت ارزياب برطبق EFQM

پاورپوینت آموزشی مدیریت تحول

پاورپوینت آموزشی روش تحقیق پیشرفته

پاورپوینت آموزشی مدیریت حقوق و دستمزد

پاورپوینت آموزشی ارتباطات سازمانی

پاورپوینت آموزشی چابکی سازمان و سازمان های چابک

 

 

 

با ما در تماس باشید

آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *