Sustainable customer relationship management
مدیریت ارتباط با مشتری پایدار
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
The role of big data analytics in customer relationship management: Strategies for improving customer engagement and retention
نقش تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در مدیریت ارتباط با مشتری: استراتژی هایی برای بهبود تعامل و حفظ مشتری
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
Does social customer relationship management (SCRM) affect customers’ happiness and retention? A service perspective
آیا مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM) بر شادی و حفظ مشتریان تأثیر می گذارد؟ دیدگاه خدماتی
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
Does AI control or support? Power shifts after AI system implementation in customer relationship management
آیا هوش مصنوعی کنترل یا پشتیبانی می کند؟ تغییر قدرت پس از اجرای سیستم هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
Application of RBV theory in entrepreneurial orientation, dynamic capability and customer relationship management
کاربرد نظریه RBV در جهت گیری کارآفرینی، قابلیت پویا و مدیریت ارتباط با مشتری
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
Investigating the effect of artificial intelligence on customer relationship management performance in e-commerce enterprises
بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای تجارت الکترونیک
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
The chatbot artificial intelligence as the alternative customer services strategic to improve the customer relationship management in real-time responses
هوش مصنوعی چت بات به عنوان راهبردی جایگزین خدمات مشتری برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در پاسخهای بلادرنگ
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
Sustainable marketing performance of banks in the digital economy: The role of customer relationship management
عملکرد بازاریابی پایدار بانک ها در اقتصاد دیجیتال: نقش مدیریت ارتباط با مشتری
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
The Influence of Customer Relationship Management and Customer Experience on Customer Satisfaction
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و تجربه مشتری بر رضایت مشتری
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
Enhancing Customer Relationship Management (CRM) through AI-Powered Chatbots and Machine Learning
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری از طریق چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
Buttressing customer relationship management through digital transformation: Perspectives from Zimbabwe’s commercial banks
تقویت مدیریت ارتباط با مشتری از طریق تحول دیجیتال: دیدگاههای بانکهای تجاری زیمبابوه
(برای دریافت فایل رایگان لاتین این مقاله و سفارش ترجمه با ما در تماس باشید)
در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشاوره در خصوص انتخاب موضوعات جدید با ما در تماس باشید
گزیده ای از خدمات تحلیلی قابل ارائه ( کمی و کیفی) آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر با استفاده از کادری مجرب و زبده
1.تحلیل روایی و پایایی انواع پرسشنامه های استاندارد مرتبط با موضوع درخواست دهنده
2. تحلیل های توصیفی (تهیه انواع جداول فراوانی، محاسبه انواع آماره های توصیفی پراکندگی و مرکزی، تهیه انواع نمودارهای آماری (نموداری کیفی و کمی))
3. تحلیل های استنباطی ( تحلیل واریانس، آزمون های آماری پارامتریک و ناپارامتریک، تحلیل های رگرسیون و همبستگی، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و …).
4. مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر
5.تحلیل های مرتبط با تکنیک های تصمیم گیری (تک یا چند معیاره)
6. تحلیل پویایی سیستم (مدلسازی، اعتبارسنجی رفتار مدل، شبیه سازی متغیرهای کلیدی مدل، سناریوسازی)
7.تحلیل گراندد تئوری (داده بنیاد)
10.پدیدار شناسی
و…..
بسته های آموزشی پیشنهادی برای استفاده علاقمندان،دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم :
لیست کامل فرم های ترجمه شده مدیریت پروژه بر اساس راهنمای PMBOK
بسته جامع آموزشی مدیریت دولتی و حکمرانی
بسته جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی
بسته جامع آموزشی مدیریت استراتژیک
بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی
بیشتر بخوانید:
کلیپ آموزشی رویکردهای نوین مدیریت منابع انسانی
جزوه آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول دکتر عادل آذر
جزوه آموزشی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
جزوه آموزشی مبانی مدیریت دولتی
پاورپوینت آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 1
پاورپوینت آموزشی روش های تحلیل استراتژی
پاورپوینت آموزشی اصول و فنون مذاکره
پاورپوینت آموزشی مدیریت تعارض در سازمان
پاورپوینت آموزشی آموزش تربيت ارزياب برطبق EFQM
پاورپوینت آموزشی چابکی سازمان و سازمان های چابک
پاورپوینت آموزشی مبانی فرهنگ سازمانی
مجموعه2500 تست زبان تخصصی مدیریت
با ما در تماس باشید