معرفی کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید

جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید

توسعه محصول جدید، حوزه‌اي چالش برانگیز و بین رشته‌اي است که توجه خیل عظیمی از محققان رشته‌هاي مختلف دانشگاهی را به سوی خود معطوف کرده است. افزایش تصاعدی وار مقالات منتشره در معتبرترین مجلات علمی حوزه‌هاي مدیریتی و فنی مرتبط با این موضوع، خود شاهدی بر این مدعاست. اما با این وجود بایستی گفت بررسی مولفان حاکی از این حقیقت است که متاسفانه پژوهش‌هاي انجام شده در کشور در این حوزه کاملا گسسته و غیر یکپارچه مي‌باشد و با اینکه اشارات جسته و گریخته در کتب و مقالات مختلف ملی به این موضوع شده است و گاها کارهای تحقیقی درخوری نیز مي‌توان یافت ولی عملا خلا نبود کتابی تخصصی در حوزه توسعه محصول جدید در کشور دیده می شود.  کتاب پیش رو، تلاشی یکساله مولفانش در ارایه دیدی نوین از مبانی و کلیات فرآیند توسعه محصول جدید و پروژه‌هاي مرتبط با آن است و به زبانی قابل فهم برای محققان و فعالان صنعتی، پژوهشگران و دانشجویان به رشته تحریر در آمده است و مبتنی بر 6 فصل کلی است.

 

نویسندگان کتاب: دکتر رضا طالعی فر، دکتر سعید سعیدا اردکانی، دکتر سید حسن حاتمی حاتمی نسب

سال چاپ: 1388

 

 

فصول کتاب:

فصل اول: NPD چیست

فصل دوم: تحلیلی بر رویکرد‌ها و الگوهای فرآیند Npd

فصل سوم: بررسی تفضیلی مراحل فرآیند NPD

فصل چهارم: تحلیلی بر چالش‌ها و عوامل کلیدی موثر بر موفقیت پروژه‌هاي توسعه محصول جدید

فصل پنجم: مدیریت پورتفولیو پروژه‌هاي توسعه محصول جدید

فصل ششم: بررسی مطالعات صورت گرفته و پیش بینی مطالعات آینده

 

 

برای اطلاع از چگونگی دریافت ایبوک کتاب فوق و یا نسخه فیزیکی آن با ما در تماس باشید

 

 

 

بسته های آموزشی پیشنهادی برای استفاده علاقمندان،دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم :

بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی

بسته جامع آموزشی مدیریت استراتژیک

بسته جامع آموزشی مدیریت دولتی و حکمرانی

بسته جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی

بسته جامع آموزشی مدیریت صنعتی

بسته آموزشی مدیریت کسب و کار

 

 

بیشتر بخوانید:

جزوه آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول دکتر عادل آذر

جزوه آموزشی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

جزوه آموزشی مدیریت استراتژیک پیشرفته

جزوه آموزشی مبانی مدیریت دولتی

پاورپوینت آموزشی تحلیل ذینفعان

پاورپوینت آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 1

پاورپوینت آموزشی روش های تحلیل استراتژی

پاورپوینت آموزشی اصول و فنون مذاکره

پاورپوینت آموزشی مدیریت تعارض در سازمان

پاورپوینت آموزشی آموزش تربيت ارزياب برطبق EFQM

پاورپوینت آموزشی مدیریت تحول

پاورپوینت آموزشی روش تحقیق پیشرفته

پاورپوینت آموزشی مدیریت حقوق و دستمزد

پاورپوینت آموزشی ارتباطات سازمانی

پاورپوینت آموزشی چابکی سازمان و سازمان های چابک

 

با ما در تماس باشید

آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر

1 دیدگاه برای “معرفی کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید

  1. مه صادق گفته:

    من قبلا این کتاب را خونده بودم به دوستان علاقمند پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *