شناسایی و تببین عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک
رتبهبندی عوامل بحرانی موفقیت در پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های کوچک و متوسط
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت نوآوری در استارت آپ ها
بررسی نقش و کارکرد اخلاق گرایی در کسبوکارهای مدرن
تاثیر استراتژی کسب و کار بر اقدامات مدیریت منابع انسانی سازمان
ارزیابی بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار در شرکت های کوچک و متوسط
بررسی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت توسعه مدل کسب و کار الکترونیک
سنجش آمادگی کسب و کارهای نوپا در جهت پذیرش سیستم های نوین مدیریت ارتباط با مشتری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر افزایش ترجیح برند در کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
طراحی و تبیین مدل عوامل تاثیرگذار بر پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش در کسب و کارهای نوپا
مدلسازی استراتژی ورود استارتاپهای فناورانه به بازارهای داخلی در شرایط عدم قطعیت اقتصادی
نقش برند کارفرما در جذب استعدادها در سازمانهای خصوصی ایران
بررسی رابطه بین نوآوری باز و عملکرد مالی شرکتهای متوسط فعال در حوزه فناوری اطلاعات
تأثیر رهبری تحولآفرین بر چابکی سازمانی در شرکتهای در حال رشد
تحلیل تجربی اثربخشی بازاریابی دیجیتال بر وفاداری مشتریان در صنعت پوشاک ایران
ارزیابی نقش توسعه پایدار در تدوین استراتژی برند در کسبوکارهای نوپا
بررسی اثر سرمایه فکری بر مزیت رقابتی شرکتهای صادراتمحور ایران
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر نوآوری خدمات در بانکهای خصوصی ایران
مدلسازی پذیرش فناوریهای مالی (FinTech) توسط مشتریان بانکهای ایران با استفاده از مدل UTAUT2
تأثیر تحول دیجیتال و هوش مصنوعی بر عملکرد کسبوکارها
بررسی اثرگذاری راهبردهای دیجیتال (AI، تحلیل دادهها، کلانداده) بر بهرهوری و مزیت رقابتی شرکتها
رهبری تحولآفرین در محیطهای کاری هیبرید و دورکاری
مطالعه سازوکارهای انگیزشی و تعهد کارکنان در شرایط ترکیبی حضوری–مجازی .
زنجیره تأمین مقاوم و پایدار پس از بحرانهای ژئوپلیتیکی
تحلیل راهبردهای انعطافپذیر همراه با پایدارسازی و کاربرد بلاکچین .
مدلهای کسبوکار نوآورانه در بستر متاورس و تجارب فراگیر مشتری
تحلیل همکاری انسان–هوش مصنوعی در نوآوری سبز صنعتی
تحلیل رفتار مشتری دیجیتال در تجارت بینالملل
بررسی تأثیر فرهنگ، هوش فرهنگی و ارزشمحور بودن مشتری بر رفتار خرید جهانی
آنالیز نوآوری در فرایندهای کسبوکار با حمایت AI
کشف چگونگی استفاده از AI در تعیین نگرش افراد، نگهداشت و مدیریت منابع انسانی
بررسی چگونگی تقویت مهارتهای پایدار، مسئولیت اجتماعی و اثرات آن در آموزش مدیریت .
در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشاوره تخصصی در ارتباط با موارد زیر با ما در تماس باشید:
1. نگارش طرح تحقیق اولیه در خصوص موضوعات فوق؛
2. ارائه موضوعات جدیدتر و به روزتر (همراه با ارائه مقاله بیس)؛
3. مشاوره تخصصی نگارش پروپوزال های تخصصی مرتبط با موضوعات فوق و یا سایر موضوعات مرتبط
گزیده ای از خدمات تحلیلی قابل ارائه ( کمی و کیفی) آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر با استفاده از کادری مجرب و زبده
1.تحلیل روایی و پایایی انواع پرسشنامه های استاندارد مرتبط با موضوع درخواست دهنده
2. تحلیل های توصیفی (تهیه انواع جداول فراوانی، محاسبه انواع آماره های توصیفی پراکندگی و مرکزی، تهیه انواع نمودارهای آماری (نموداری کیفی و کمی))
3. تحلیل های استنباطی ( تحلیل واریانس، آزمون های آماری پارامتریک و ناپارامتریک، تحلیل های رگرسیون و همبستگی، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و …).
4. مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر
5.تحلیل های مرتبط با تکنیک های تصمیم گیری (تک یا چند معیاره)
6. تحلیل پویایی سیستم (مدلسازی، اعتبارسنجی رفتار مدل، شبیه سازی متغیرهای کلیدی مدل، سناریوسازی)
7.تحلیل گراندد تئوری (داده بنیاد)
10.پدیدار شناسی
و…..
بسته های آموزشی پیشنهادی برای استفاده علاقمندان،دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم :
لیست کامل فرم های ترجمه شده مدیریت پروژه بر اساس راهنمای PMBOK
بسته جامع آموزشی مدیریت دولتی و حکمرانی
بسته جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی
بسته جامع آموزشی مدیریت استراتژیک
بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی
بیشتر بخوانید:
ایبوک کتاب مهدویت از نگاهی دیگر، بازخوانی و واکاوی طرح های غرب در ستیز با مهدویت
ایبوک کتاب جستاری بر اخلاق کسب و کار (دیدگاه اسلام و غرب)
ایبوک کتاب جستاری بر مبانی سازمان های پروژه محور
ایبوک کتاب جستاری بر مبانی و الزامات جهش تولید
ایبوک کتاب جستاری بر مبانی توسعه محصول جدید
جزوه آموزشی تحلیلی بر مفاهیم ریسک و مدیریت ریسک سازمانی
جزوه آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول دکتر عادل آذر
پاورپوینت آموزشی آموزش تربيت ارزياب برطبق EFQM
پاورپوینت آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 1
با ما در تماس باشید
آکادمی تحلیل دکتر رضا طالعی فر