دانلود رایگان پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات ارتباط با مشتری عندلیبی

بهبود رابطه با مشتری

پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات ارتباط با مشتری توسط عندلیبی در سال 96 ساخته شد و پرسشنامه18 سوال در 3 بعد(کیفیت خدمات، رضایتمندی مشتریان، ارزش مشتری) و با استفاده از طیف لیکرت(خیلی کم تا خیلی زیاد) نمره گذاری شده است.

 

سوالات پرسشنامه

ردیف عوامل خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم
کیفیت خدمات ملموسات
1 شعب بانک تجهیزات به روزی دارند
2 کارمندن شعب همیشه با ظاهری آراسته و تمیز به محل کار می آیند
3 جای پارک کافی در نزدیکی شعب بانک وجود دارد.
کیفیت خدمات قابلیت اطمینان
4 زمانی که بانک برای انجام خدماتی در زمان معین قول می دهد، به آن عمل می کند.
5 این بانک از نظر من قابل اعتماد است
6 شعب بانک بر روی حل مشکلات مشتریان تمرکز می کند.
کیفیت خدمات پاسخ گویی
7 شعب بانک راجع به چگونگی انجام خدمات مشتریان را آگاه می سازند.
8 کارکنان شعب بانک همیشه خواهان کمک به مشتریان هستند.
9 شعب بانک شکایات را به صورت کارا و سریعمدیریت می کند.
کیفیت خدمات همدلی
10 کارکنان بانک به تک تک مشتریان توجه می کنند.
11 .شعب بانک توجه ویژه ای به مشتریان دارد.
12 کارکنان شعب بانک ها نیاز های خاص مشتریان را درک می کنند
رضایتمندی مشتریان
13 من در هنگام ورود با بانک توجه از سوی بانک و کارمندان مواجه شدم.
14 استفاده از خدمات این بانک تجربه خوبی برای من بود
15 کار من در این بانک به موقع انجام شد
ارزش مشتری
16 این بانک ارزش هایی فراتر از پول برای من ارائه می دهد
17 بر اساس معیار هزینه و سرمایه، سرمایه گذاری و سپرده گذاری در این بانک تصمیم درستی بود
18 بر اساس هزینه ای که پرداخت کردم، کیفیت خوبی از خدمات دریافت کردم

 

مولفه های پرسشنامه :

مولفه های پرسشنامه زیرمولفه سوالات
کیفیت خدمات ملموسات 3-1
قابل اطمینان 6-4
پاسخگویی 9-7
همدلی 12-10
رضایت مشتریان رضایت مشتریان 15-13
ارزش مشتری ارزش مشتری 18-16

 

 

 

 

 

گزیده ای از خدمات تحلیلی قابل ارائه ( کمی و کیفی) آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر با استفاده از کادری مجرب و زبده

1.تحلیل روایی و پایایی انواع پرسشنامه های استاندارد مرتبط با موضوع درخواست دهنده

تحلیل های توصیفی(تهیه انواع جداول فراوانی، محاسبه انواع آماره های توصیفی پراکندگی و مرکزی، تهیه انواع نمودارهای آماری (نموداری کیفی و کمی))

تحلیل های استنباطی( تحلیل واریانس،  آزمون های آماری پارامتریک و ناپارامتریک، تحلیل های رگرسیون و همبستگی، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی و …).

مدلسازی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر

تحلیل های مرتبط با تکنیک های تصمیم گیری (تک یا چند معیاره)

تحلیل پویایی سیستم(مدلسازی، اعتبارسنجی رفتار مدل، شبیه سازی متغیرهای کلیدی مدل، سناریوسازی)

تحلیل  گراندد تئوری (داده بنیاد)

تحلیل تم (تحلیل مضمون)

تحلیل محتوا

پدیدار شناسی

و…..

 

 

بسته های آموزشی پیشنهادی برای استفاده علاقمندان،دانشجویان، اساتید و پژوهشگران محترم :

لیست کامل فرم های ترجمه شده مدیریت پروژه بر اساس راهنمای PMBOK

بسته جامع آموزشی مدیریت دولتی و حکمرانی

بسته جامع آموزشی مدیریت منابع انسانی

بسته جامع آموزشی مدیریت استراتژیک

بسته آموزشی مدیریت رفتار سازمانی

بسته جامع آموزشی مدیریت صنعتی

بسته آموزشی مدیریت کسب و کار

 

 

بیشتر بخوانید:

کلیپ آموزشی حل معضل خروج کارکنان کلیدی

کلیپ آموزشی بررسی کانال توزیع محصولات

کلیپ آموزشی چگونگی تخصیص منابع سازمانی

کلیپ آموزشی رویکردهای نوین مدیریت منابع انسانی

جزوه آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول دکتر عادل آذر

جزوه آموزشی تحلیلی بر مفاهیم ریسک و مدیریت ریسک سازمانی

جزوه آموزشی مبانی مدیریت دولتی

جزوه آموزشی اثربخشی سازمانی

پاورپوینت آموزشی معرفی و بررسی دولت رفاه

پاورپوینت آموزشی مبانی بهره وری سازمانی

پاورپوینت آموزشی مهارت های ارتباطی موثر

پاورپوینت آموزشی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

پاورپوینت آموزشی آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد 1

پاورپوینت آموزشی روش تحقیق پیشرفته

پاورپوینت آموزشی مدیریت حقوق و دستمزد

پاورپوینت آموزشی افسردگی شغلی

پاورپوینت آموزشی چابکی سازمان و سازمان های چابک

پاورپوینت آموزشی آموزش تربيت ارزياب برطبق EFQM

 

 

 

با ما در تماس باشید

آکادمی تحلیل دکتر طالعی فر

2 دیدگاه برای “دانلود رایگان پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات ارتباط با مشتری عندلیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *